Onze diensten

Inrichting administratie

Ons streven? Uw kantoorzaken zo efficiënt mogelijk afhandelen. Wij adviseren u op wat mogelijk is en zo werken wij samen aan het realiseren van uw wensen (voor korten of lange termijn).

Kantoorondersteuning

U werkt nu met Excel? Lastig om hierin samen te werken met een collega? Dan is het overzetten naar een database vaak een goede optie. We hebben al veel Exel oplossingen overgezet. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op voor advisering of bouw van een database.

Remote werken en ondersteuning

Wij kunnen u op afstand ondersteuning bieden of adviseren op bestaande (Excel) oplossing. Uiteraard is het ook mogelijk om (tijdelijk) bij u op locatie te werken.

Laten we samen aan de slag gaan!

Adres

Leuvenstraat 27

7559 NS Hengelo (Overijssel)

KVK: 65104404

BTW: NL001491474B55

Contact

+31 6 41 07 75 83

info@access2office.nl